پخش لیبل در تهران


پخش لیبل در تهران

امروزه برای کسب موفقیت در هر کاری انجام تبلیغات یک مرحله ی کاملا ضروری می باشد  ، چرا که انجام یک تبلیغات درست و اصولی  می تواند پیشرفت اساسی در کسب و کار شما ایجاد نماید و در واقع آنچه مد نظر دارید را به دید مجموعه ی وسیعی از افراد برساند.پخش لیبل در تهران یکی از روش های تبلیغاتی مقرون به صرفه با بازدهی بالا می باشد که شما می توانید به کمک افراد حرفه ای این مهم را به صورت اصولی انجام دهید.لیبل  برچسبی است که بر روی اجناس و کالاها چسبانده می شود و حاوی اطلاعاتی از جمله بارکد محصول، قیمت، نام فروشگاه، آدرس، شماره تلفن و … است. لیبل درسایزهای مختلفی تولید می شود و هر سایز لیبل مناسب یک نوع از محصولات است. رایج ترین نوع لیبل در بازار، لیبل کاغدی است که بیشترین مصرف را دارد و با قیمت مناسبی‌ چاپ و پخش می گردد.در نتیجه چنانچه مایل هستید یک تبلیغات پرسود ،با بازدهی بالا و مقرون به صرفه را تجربه نمایید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

مهم ترین مزایای استفاده از لیبل:

همان طور پیش تر نیز اشاره نمودم لیبل یا برچسب را بر روی محصولات می چسبانند و نام محصول، قیمت و توضیحات مربوط به محصول را داخل آن درج می‌کنند.پخش لیبل در تهران دارای مزایای بیشماری از جمله تطبیق پذیر بودن،مقرون به صرفه بود، تنوع در رنگ ،نوع و ابعاد ،طیف گسترده ی کاربرد،دوام زیاد،بازدهی بالا ، مدیریت زمان و … می باشد که جهت انتخاب یک تبلیغات پرسود می تواند کاملا مناسب باشد.

تیم حرفه ای پخش لیبل در تهران:

یکی از مهم ترین اقدامات در زمینه ی انجام اصولی تبلیغات انتخاب افراد حرفه ای در این زمینه می باشد چرا که اگر این مهم را به دست افراد غير حرفه ای بسپارید نه تنها سودی نصیبتان نمی شود بلکه یک دور ریز پول نیز محسوب می‌گردد .در همین راستا پیشنهاد ما به شما مجموعه ی حرفه ای تراکت شهر با برخورداری از بیش از ۱۰ سال سابقه ی کاری درخشان در زمينه چاپ و پخش هر گونه اوراق کاغذی در تهران می باشد.مهم ترین اولیت ما مشتری مداریست به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار میگریم تا رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود را جلب نماییم در نتیجه چنانچه مایل هستید تبلیغات با کیفیت و مقرون به صرفه را تجربه نمایید با ما در مجموعه ی حرفه ای تراکت شهر تماس حاصل فرمایید.

قیمت پخش لیبل در تهران:

یکی از هدف های مهم مجموعه ی تراکت شهر ارائه ی خدمات با کیفیت در کنار قیمت دهی منصفانه می باشد ،به همین خاطر است که توانسته در این سال ها موفق به کسب رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود شود چرا که با دریافت حداقل ترین سود ممکن، ارائه ی نازل ترین قیمت ها و ارائه ی تخفیفات دوره ای ویژه جزو یکی از منصف ترین شرکت های تبلیغاتی در سطح تهران دسته بندی می گردد که برترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .ما در کنار شماییم تا تبلیغات با کیفیت را برایتان به انجام برسانیم که متناسب با بودجه ی شما باشد در نتیجه نگران قیمت های گزاف تبلیغات نباشید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

مزایای پخش لیبل در تهران:

  1. ۱_ افزایش فروش با توجه به گستردگی در طراحی
  2. ۲_ معرفی برند با توجه به طراحی برند
  3. ۳_سهولت در انبار گردانی و چیدمان محصول
  4.  ۴_ معرفی مشخصات اختصاصی محصول اعم از ترکیبات ،قیمت ،تاریخ تولید و ….
  5. ۵_معرفی بارکد خاص

پخش لیبل در تهران صد در صد تضمینی:

شاید با خود بگویید که مگر خدمات پخش لیبل نیز شامل خدمات پس از فروش می باشد!!باید خدمتتان عرض نمایم که بله ،مجموعه ی تراکت شهر به کیفیت کاری خود اطمینان بالایی دارد به همین خاطر تمامی خدمات چاپ و پخش هر گونه اوراق کاغذی را همراه ضمانت ارائه می دهد .به این صورت که چنانچه شما از کیفیت کاری ما رضایت کامل را کسب نکنید تمامی وجه دريافتی عودت داده می شود. آیا هنوز هم مطمئن نشده اید که تراکت شهر برترین و مطمئن ترین انتخاب است؟!!!!!پس با ما در ادامه نیز همراه باشید.

پخش لیبل در تهران همراه نظارت:

 تراکت شهر با برخورداری از نیرو های گشت موتوری که در تمام نقاط شهر تهران در حال فعالیت می باشند به صورت دقیق و بیست و چهار ساعته بر نحوی ی کاری کارکنان خود نظارت می نماید تا مشتری اطمینان کامل از کیفیت خدمات پخش لیبل خود پیدا کنند.به علاوه نیرو های ما می توانند در صورت نیاز گزارش کار لحظه ای را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.در نتیجه اگر مایل هستید بهترین نتیجه را از تبلیغات چاپی خود کسب نمایند با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

انوع لیبل:

لیبل ها در اندازه ،سایز و جنس های مختلف چاپ و پخش می گردند که ما در این بخش سعی داریم به برخی از آن ها اشاره نماییم که به شرح زیر می باشد.

لیبل کاغذی

از نظر نوع و مارک، متنوع‌ترین لیبل است. لیبل کاغذی شامل انواع لیبلِ مات – گلاسه – نیمه گلاسه در رنگ‌های مختلف به صورت معمولی و برچسبی عرضه می‌شود.

لیبل حرارتی

چاپ این نوع لیبل بدون ریبون و توسط حرارت انجام می‌شود. عمده‌ترین موارد استفاده‌ی از آن در بخش پوشاک و منسوجات می‌باشد.

چاپ لیبل بی رنگ و شفاف

مشخصه‌ ی این نوع لیبل، قابل رؤیت بودن نوشته‌های روی آن از هر دو سو است. عمده‌ی مصرف آن بر روی شیشه‌ های اتومبیل و برخی از کارت‌های ضمانتی و برچسب‌های دارای کاربرد بر روی شیشه‌ ها می‌باشد.

لیبل اموال

یکی از ضخیم‌ ترین انواع لیبل می‌باشد که مورد استفاده قرار می گیرد.

لیبل متال

از مقاوم‌ ترین نوع لیبل‌ ها در برابر انواع پاک‌ کننده‌ها است چون چاپ بر روی آن‌ها بیش‌تر با “ریبون رزین” انجام می‌شود.این نوع لیبل ها در برابر سرما و گرما نیز مقاوم می باشند.

لیبل سکوریتی

کاربرد این لیبل به عنوان برچسب اموال و یا در موارد مرتبط با مباحث گارانتی می‌باشد. در صورت تلاش برای کندن آن، این لیبل مانند گچ خُرد می‌شود.

لیبل پی وی سی

دارای دو نوع مات و براق است. عمده‌ی پایداری آن در برابر عوامل طبیعی از قبیل تابش آفتاب یا باد و باران می‌باشد.

۱۲ ویژگی برتر تیم حرفه ای تراکت شهر:

  • ۱_برخورداری از کارکنان حرفه ای، خلاق و متعهد خانم و آقا
  • ۲_قیمت دهی منصفانه همراه تخفیفات دوره ای ویژه
  • ۳_ارائه ضمانت صد در صدی تمامی خدمات چاپ و پخش کلیه ی اوراق کاغذی
  • ۴_تعهد کاری بالا
  • ۵_خدمات رسانی بیست و چهار ساعته حتی ایام تعطیل
  • ۶_برخورداری از مشاورين رایگان و با تجربه در مجموعه‌
  • ۷_تعامل بالای شرکت با مشتریان
  • ۸_برخورداری از تجربه کاری بیش از ۱۰ سال
  • ۹_موفق به کسب رضایت صد در صدی مشتریان در سال های ارائه ی خدمات
  • ۱۰_برخورداری از مجهز ترین و بزرگ ترین چاپخانه در سطح تهران
  • ۱۱_برخورداری از مديريت توانا با الویت مشتری مداری
  • ۱۲_خدمات رسانی سریع بدون اتلاف وقت

جمع بندی نهایی:

با توجه به آنچه تا کنون خدمتتان عرض کردم چنانچه مایل هستید با کم ترین هزینه ،به دست افراد حرفه ای و با کیفیت بالا به سود دو چندانی دست یابید با ما در مجموعه ی درخشان تراکت شهر تماس حاصل فرمائید تا آنچه مد نظر دارید را به دید مجموعه ی وسیعی از افراد برسانیم. بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان مجموعه ی ارائه دهنده ی خدمات پخش لیبل در تهران شما را به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل می نماید چرا که ما به کیفیت خدماتی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم ایمان داریم.

چاپ لیبل

ارزان ترین پخش لیبلبهترین چاپ لیبلپخش لیبل در تهرانچاپ لیبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *