پخش تراکت در تهران با بهترین شیوه های پخش و بهترین نیروها آماده به خدمت هستیم اطلاعات بیشتر چاپ تراکت ، کارت ویزیت ، بروشور و ...
پخش تراکت در تهران

تراکت شهر ارائه دهنده خدمات پخش تراکت در تهران با نیروهای ویژه و سابقه طولانی مدت در خدمت شماست تا بتواند کسب و کار شما را توسط تبلیغات محیطی و تراکتی به طرز چشمگیری رشد بدهد . خدمات ما شامل پخش تراکت در سراسر تهران و چاپ تراکت می باشد و همواره به گونه انجام فعالیت می کنیم که رضایتمندی صد در صدی مشتریان جلب گردد ، به همین دلیل است که این مجموعه دارای مشتریان ثابت فراوانی از سراسر تهران و یا حتی حومه تهران می باشد . کافیست یکبار به ما اعتماد نمایید تا کیفیت کاری و پاسخگویی دقیق ما را متوجه شوید و برای همیشه مشتری ما باقی بمانید .

این مجموعه برای تمام سرویس های خود از نیروهای کاملا حرفه ای و کار بلد استفاده می کند به گونه ای که به هیچ عنوان نیروهای بی کیفیت سبب افت اعتبار این مجموعه نگردد ، پس با خیال آسوده تبلیغات خود را به ما بسپارید تا بهترین نتیجه را برای شما رقم بزنیم . تضمین ما به شما برگشت وجه در صورت عدم رضایتمندی شما می باشد . پخش تراکت در تهران از جمله بهترین شیوه های تبلیغاتی برای اکثر کسب و کار ها می باشد به شرطی که توسط یک تیم حرفه ای و متخصص و متعهد صورت پذیرد و گرنه هزینه های شما به راحتی سوخت خواهد شد و ممکن است تراکت های شما هیچ بازدهی نداشته باشند پس حتما در انتخاب شرکت تراکت  پخش کنی دقت فراوانی داشته باشید .

تضمین خدمات با تراکت شهر:

شاید اولین سوالی که ذهنتان را مشغول نماید این باشد که مگر شرکتی وجود دارد تا خدمات پخش تراکت در تهران را نیز ضمانت نماید !!!!باید خدمت شما عزیزان عرض نمایم که بله مجموعه ی تراکت شهر به دلیل اینکه به کیفیت کاری بالای خود ایمان دارد از صفر تا صد خدماتش را به صورت ۱۰۰٪ تضمینی ارائه می نماید به این صورت که اگر شما از کیفیت کاری ما رضایت نداشته باشید تمامی وجه دريافتی عودت داده می شود.در نتیجه جهت انجام یک تبلیغات ارزان، تضمینی و با بازدهی بالا فقط کافیست با مشاورین رایگان ما در مجموعه ی درخشان تراکت شهر تماس حاصل فرمائید.

مزایای پخش تراکت در تهران:

در حال حاضر برخی مشاغل از بازاریابی به روش تراکت استفاده می کنند. چاپ و پخش تراکت یک ابزار مفید برای تبلیغات محصولات و خدمات تجاری محسوب می شود. اطلاعات ارائه شده در تراکت مهم ترین عامل تأثیر گذار بر رفتار مصرف کننده و جذب آن ها به خدمات یا محصول شما به حساب می آید ،چاپ و پخش تراکت مزایای بیشماری دارد که ما در این مطلب قصد داریم به برخی از آن ها اشاره نماییم که شامل گزینه‌ های زیر می باشند.

۱_مقرون به صرفه بودن

۲_بازدهی بالا

۳_ارتباط مستقیم با مخاطب هدف

۴_روش های پخش متنوع و متناسب با هدف شما

۶_بازاریابی سریع

۷_تولید آسان

تضمین ما عدم دریافت وجه در صورت نارضایتی شما از انجام کار می باشد 

مناطق تحت پوشش 

خوشبختانه با توجه به سال ها فعالیت این شرکت برای کسب و کار های مختلف به جرات می توان گفت که در تمام مناطق تهران اعم از محلات ، خیابان ها و میدادین و مکان های پر تردد عملیات تبلیغات تراکتی را توانسته ایم انجام بدهیم . پخش تراکت در تهران مجموعه بزرگ تراکت شهر شامل تمامی خیابان ها و کوچه های شهر تهران در مناطق بیست و دو گانه می باشد . نیروهایی که ما برای انجام خدمات مورد نظر شما ارسال می کنیم همگی علاوه بر اینکه به وظایف خود کاملا توجیح هستند همچنین به منطقه خود کاملا مسلط هستند و دچار گمراهی نخواهند شد . برای ما فرقی نمی کند که شما در کجای تهران واقع شده اید یا در کدام مناطق قصد پخش تراکت را دارید کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی نمایند .

گشت مداوم موتوری و پیاده

برای اینکه پخش تراکت به صورت کامل و بدون نقص انجام پذیرد ما نیروهای را به صورت موتوری و پیاده به بازرسی مناطق در حال فعالیت خود ارسال می کنیم تا نیروهای در حال پخش را چک و بازرسی نمایند و برای ما گزارش کار ارسال نمایند . مجموعه تراکت شهر با کوچکترین بی مسولیتی به شدت بر خورد خواهد کرد به همین دلیل نیروهای ما حتی یک عدد از تراکت های شما را هدر نخواهند داد و با بالاترین کیفیت آن ها را پخش می نمایند تا شما بازدهی بهتری از هزینه هایی ک برای تبلیغات نموده اید داشته باشید .

گشت های موتوری و پیاده ما در تمامی مناطق تحت پوشش ما فعالیت می کنند و منحصر به محدوده خاصی نمی باشد . البته ما به کار خود کاملا مطمئنیم به نحوی که حتی اگر خود شما نیز صفر تا صد عملیات پخش را بازرسی نمایید هیچگونه خللی در آن مشاهده نخواهید کرد .

قیمت پخش تراکت :

قیمت گذاری خدمات پخش تراکت در تهران به عوامل متعددی بستگی دارد اما باید خدمتتان عرض نمایم که ما بیش از ده سال است که با هدف کمک به کسب و کارهای کوچک شروع به فعالیت نموده ایم و با گذر زمان و افزایش مشتریانمان پروژه های بسیار موفقی را به اتمام رسانده ایم در همین راستا تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با دریافت حداقل ترین سود ممکن و قیمت دهی منصفانه متناسب با بودجه ی هر شخصی تبلیغات با کیفیتی را در اختیار آن ها قرار دهیم.این تنها بخشی از مشتری مداری مجموعه ی بزرگ تراکت شهر می باشد چرا که با ارائه ی تخفیفات دوره ای ویژه جزو یکی از منصف ترین شرکت های تبلیغاتی نیز در سطح تهران دسته بندی می گردد.در نتیجه چنانچه مایل هستید تبلیغات تراکتی با کیفیت را همراه قیمت های باور نکردنی در اختیار داشته باشید همین الان با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید.

اگر به خدامت چاپ تراکت نیاز داشتید کلیک کنید : خدمات چاپ تراکت در تهران

نیرو های پخش تراکت حرفه ای:

آنچه که بسیار برای مجموعه ی حرفه ای پخش تراکت در تهران الویت دارد انتخاب بهترین نیرو های پخش تراکت می باشد.همان طور که می دانید شناسایی افراد حرفه ای در نگاه اول کار آسانی نیست اما شما با انتخاب مجموعه خدمات ما دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید چرا که تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین پرسنل را از میان افراد جوان،فعال ،با انگیزه و آشنا با متد بازاریابی انتخاب نماییم که با ظاهری آراسته می توانند در بهترین معابر شهر بدون یک عدد دور ریز تراکت های شما را پخش نمایند.در نتیجه جهت ارتباط به افراد حرفه ای در زمینه ی پخش تراکت فقط کافیست با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید ‌.

پخش تراکت هدفمند:

همان طور که می دانید هزینه ی چاپ تراکت ها امروزه بیشتر از دست مزد تراکت پخش کن ها است به همین دلیل بسیار مهم است که نه تنها یک عدد از آن ها دور ریخته نشود بلکه به درستی توزیع گردد و به دست جامعه ی هدف خود برسد تا از دور ریخته شدن نیز جلوگیری گردد به همین علت بسیار مهم است نیرو های پخش تراکت از تعهد کاری بالایی برخوردار باشند تا به بهترین روش تراکت ها را به دست جامعه ی مد نظر برسانند.ما در تراکت شهر با سال ها تجربه و برخورداری از پرسنل خانم و آقا حرفه ای در این زمینه و آشنا به متد بازاریابی قادر هستیم به صورت هدفمند با تعهد کاری بالا بدون یک عدد دور ریز تراکت ها را به دست جامعه ی هدف مد نظرتان برسانیم.در نتیجه وقت را از دست ندهید و با مشاورین رایگان ما در مجموعه ی تراکت شهر تماس حاصل فرمائید.

ویژگی های تراکت پخش کن حرفه ای:

یک‌ تراک پخش کن حرفه ای دارای مجموعه ای از ویژگی ها می باشد که همان طور که پیش تر نیز ذکر نمودم در نگاه اول برای کسانی که قصد چاپ و پخش تراکت را دارند قابل شناسایی نیست ،دقیقا در همین نقطه ی حساس می باشد که مجموعه ی تراکت شهر با برخورداری از کادری حرفه ی و دروه دیده به کمک شما می آید و برترین نیرو های خود را در اختیار شما قرار می دهد ،چرا که اگر پخش تراکت را به دست افرادی غیر حرفه ای بسپارید نه تنها به هدفتان نرسیده اید بلکه پخش تراکت برای شما تبدیل به یک دور ریز پول می شود به همین خاطر با شماره های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا برترین نیرو ها که دارای ویژگی ها سروقت بودن، مرتب و منظم بودن، داشتن ادب و شخصیت ،با وجدان بودن، آراسته بودن و …. می باشند در اختیار شما قرار گیرند.

ارائه گزارش کار:

یکی دیگر از ویژگی های برتر شرکت پخش تراکت در تهران ارائه ی گزارش کار به صورت آنلاین می باشد.گشت موتوری و پیاده ی این مجموعه به صورت پی  در پی نحوی کار کارکنان را مورد بررسی قرار می دهند تا علاوه بر نظارت کامل بر عملکرد آن ها قادر باشند هر آنچه که اتفاق می افتد را خدمت شما گزارش نمایند.با این تفاسیر دیگر جای هیچ نگرانی نیست فقط کافیست تلفن را بردارید و با خیال راحت با ما تماس حاصل فرمائید.

چرا تراکت شهر؟؟؟!!!

ما بیش از ۱۰ سال پیش ، فعالیت خود را به عنوان شرکتی نوپا اما جسور در زمینه ی طراحی، چاپ ،تولید و پخش هر گونه اوراق کاغذی در سطح تهران آغاز نمودیم. پیشرفت این مجموعه جوان هر ساله با افزایش تعداد مشتریان و افزایش میزان تولید همراه بوده، تا جایی که مجموعه ی تراکت شهر را به عنوان یکی از پیشروان ارائه خدمات چاپ و پخش اوراق کاغذی در کلیه ی مناطق تهران تبدیل نموده است.تنها هدف ما در این سال ها مشتری مداری بوده و به همین علت موفق به کسب رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود شده ایم .در نتیجه چنانچه شما نیز مایل هستند بیشتر با ویژگی های برتر این مجموعه آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های ممتاز تراکت شهر:

۱_خدمات رسانی شبانه روزی حتی در ایام تعطیل

۲_برخورداری از نیرو های پخش تراکت در تهران حرفه ای ،اخلاق مدار،آشنا به اصول بازاریابی و جوان خانم و آقا

۳_تعهد کاری بالا

۴_قیمت دهی منصفانه متناسب با هر بودجه ای

۵_تخفیفات دوره ای ویژه

۶_ضمانت ۱۰۰٪ تمامی خدمات چاپ و پخش تراکت

۷_برخورداری از مشاورین حرفه ای رایگان در مجموعه

۸_ برخورداری از گشت موتوری فعال جهت نظارت بر نحوی کاری کارکنان

۹_ارائه ی گزارش کار جامع و لحظه به لحظه

چکیده مطالب:

ما در تراکت شهر سال هاست با هدف کمک به کسب و کار های مختلف شروع به فعالیت نموده ایم و تمام هدف خود را بر جلب رضایت مشتریان عزیزمان استوار نموده ایم به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا یک خدمت متعالی و رو به جلو را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم و ما هیچ گاه دست از پیشرفت برنداشته ایم و همواره به دنبال ارتقای روند کاری خود هستم تا شایسته و درخور انتخاب شما عزیزان باشیم.در نتیجه چنانچه مایل هستید آنچه مد نظر دارید را با کم ترين هزینه و به بهترین شکل ممکن به دید مجموعه ی وسیعی از افراد برسانید با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

روش های پخش تراکت در مجموعه تراکت شهر

ما می توانیم بنا به نیاز شما با شیوه های متفاوتی تراکتهای تبلیغاتیتان را در هر محله ای از تهران که بخواهید پخش نماییم . این شرکت دارای تجربه و نیروی کافی و ماهر برای انجام کار با بالاترین کیفیت می باشد

پخش به صورت قرار گیری تراکت در نایلکس

با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا بهترین روش پخش در نایلکس قراردادن تراکت است با این روش تبلیغات شما به منازل توزیع می گردد و بازخورد چشم گیری خواهد داشت .

چسباندن تراکت 

این روش به صورت یه چسبه و دو چسبه در کنار آیفون منازل ، دیوار مابین خانه ها ، ایستگاه های اتوبوس ، تیر چراغ برق ، جعبه تابلو برقی که کنار پیاده رو ها وجود دارد ، دیوار های سطح شهر و … نصب می گردد . 

پخش به صورت دست به دست

در این روش کارت پخش کن با ظاهری آراسته در محل مورد نظر شما و مکان های پر ترددی همچون درب مترو ، درب مراکز خرید و … قرار گرفته اوراق چاپی را به دست عابرین می رساند .

قرارگیری تراکت درب منازل

تراکت پخش کن به منطقه و محل مورد نظر شما اعزام می شود تا تراکت را پلاک به پلاک لای درب منازل قرار دهد در نتیجه ساکنین آن را دیده و مطالعه می نمایند

قرار دادن در صندوق پستی منازل

نیروی تراکت پخش کن به ازای هر صندوق پستی یک عدد تراکت قرار داده و ساکنین هر واحد بعد از رویت صندوق پستی با تراکت شما مواجه می شوند .

قرارگیری زیر برف پاک کن خودروها

در مکان مورد نظر شما پرسنل ما شروع به فعالیت می نمایند و تراکت ها را زیر برف پاک کن قرار داده تا راننده هنگام ورود به خودرو کارت تبلیغاتی را دیده و با خدمات شما آشنا می گردد .  

تحویل تراکت به مغازه ها

پروموتر یا تراکت پخش کن در این روش برگه های تبلیغاتی شما را به دست مغازه دار ها ، فروشگاه ها ، شرکت ها و … می رسانند تا شما را به کسبه و بازاریان معرفی نمایند .

جمع آوری دیتا

نیروی حرفه ای با ظاهر آراسته و قدرت بیان بالا در اختیار شما قرار می دهیم تا بتواند تراکت ، کارت ویزیت و هر آنچه که شما از اصناف گوناگون و مورد نظر نیاز دارد جمع آوری کند و در پایان اطلاعات جمع آوری شده را به شما تحویل دهند .

متدهای جدید تبلیغات اصناف

دپارتمان ، مشاورین املاک
مطب های زیبایی
سالن آرایشی ، مزون ها
باشگاه های ورزشی
پزشکان ، مطب
مهدکودک ، آمادگی
دفاتروکالت ، قضاوت
طراحی و دکوراسیون داخلی
موسسه ثبت شرکت
مدرسین خصوصی
کافه ، فست فود ،رستوران ، کترینگ
فروشگاه ، هایپرها
کافینت ، گیم نت
آموزشگاه های هنری و زبان های خارجی
دفاتر بیمه ، خدمات مشترکین