پخش تراکت در تهران با بهترین شیوه های پخش و بهترین نیروها آماده به خدمت هستیم اطلاعات بیشتر چاپ تراکت ، کارت ویزیت ، بروشور و ...

پخش تراکت در شمال تهران

شرکت بزرگ تراکت شهر با داشتن نیروهای کاربلد و آموزش دیده در خدمت شماست تا بتواند خواسته های شما را در هر کجای شمال تهران که هستید به نحو احسنت انجام بدهد . خدمات این مجموعه شامل پخش و چاپ تراکت می باشد که به صورت تمام وقت وبدون تعطیلی برای شما در هر زمانی که بخواهید قابل انجام است . پخش تراکت در شمال تهران می تواند کسب و کار شما را متحول نماید و مشتریان زیادی برای شما در پی داشته باشد .

نیروهایی که ما در مناطق شمال تهران گمارده ایم کاملا مسلط به کوچه و خیابان های تمام مناطق این ناحیه هستند و در هر محدوده ای که شما بخواهید میتوانیم تراکت های شما را به نحو احسنت پخش نماییم .

برخی از مناطقی که ما به صورت روزانه در حال فعالیت در آنها هستیم…

تجریش  – اقدسیه  – پاسداران – نو بنیاد – قیطریه – فرشته – چیذر – ازگل  – نیاوران – باهنر – ونک – ظفر – میرداماد – سعادت اباد – افریقا – جردن – فرمانیه – دارآباد – قلهک – اندرزگو – دروس  – احتشامیه – کامرانیه – منظریه – دربند – زعفرانیه – باغ فردوس – ولنجک – سئول – و …

تضمین ما بازگشت صد در صد وجه در صورت نا رضایتی شما از انجام کار می باشد 

چرا باید تراکت شهر را انتخاب نماییم 

تراکت شهر بدون شک یکی از قوی ترین شرکت های پخش و چاپ تراکت در تهران به خصوص در مناطق شمال تهران می باشد . این موضوع را با یکبار همکاری با ما خواهید فهمید و پس از آن تبلیغات تراکتی را به دلیل باز خورد خوبش همواره در دستور کار خود قرار خواهید داد . ما برای پخش تراکت شیوه های متنوعی را داریم که شما می توانیم بنا به نیاز خود هر کدام را که خواستید برگزینید ما نیز نیروهای ماهر و متخصص همان حوزه را اختصاص خواهیم داد تا شما از هزینه های تبلیغاتی خود بالاترین باز خورد و زنگ خور را داشته باشید به گونه ای که مجددا با ما همکاری داشته باشید و یا اینکه ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید .

در صورت نیاز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا مشاوره تخصصی به شما بدهند تا بازدهی بهتری بگیرید . همچنین نیروهای این مجموعه برای پخش تراکت در شمال تهران به شیوه ای عمل می کنند که هر تراکت بیشترین بازدهی را داشته باشد و در بهترین مکان ها نصب و پخش گردند .

روش های پخش تراکت در مجموعه تراکت شهر

ما می توانیم بنا به نیاز شما با شیوه های متفاوتی تراکتهای تبلیغاتیتان را در هر محله ای از تهران که بخواهید پخش نماییم . این شرکت دارای تجربه و نیروی کافی و ماهر برای انجام کار با بالاترین کیفیت می باشد

پخش به صورت قرار گیری تراکت در نایلکس

با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا بهترین روش پخش در نایلکس قراردادن تراکت است با این روش تبلیغات شما به منازل توزیع می گردد و بازخورد چشم گیری خواهد داشت .

چسباندن تراکت 

این روش به صورت یه چسبه و دو چسبه در کنار آیفون منازل ، دیوار مابین خانه ها ، ایستگاه های اتوبوس ، تیر چراغ برق ، جعبه تابلو برقی که کنار پیاده رو ها وجود دارد ، دیوار های سطح شهر و … نصب می گردد . 

پخش به صورت دست به دست

در این روش کارت پخش کن با ظاهری آراسته در محل مورد نظر شما و مکان های پر ترددی همچون درب مترو ، درب مراکز خرید و … قرار گرفته اوراق چاپی را به دست عابرین می رساند .

قرارگیری تراکت درب منازل

تراکت پخش کن به منطقه و محل مورد نظر شما اعزام می شود تا تراکت را پلاک به پلاک لای درب منازل قرار دهد در نتیجه ساکنین آن را دیده و مطالعه می نمایند

قرار دادن در صندوق پستی منازل

نیروی تراکت پخش کن به ازای هر صندوق پستی یک عدد تراکت قرار داده و ساکنین هر واحد بعد از رویت صندوق پستی با تراکت شما مواجه می شوند .

قرارگیری زیر برف پاک کن خودروها

در مکان مورد نظر شما پرسنل ما شروع به فعالیت می نمایند و تراکت ها را زیر برف پاک کن قرار داده تا راننده هنگام ورود به خودرو کارت تبلیغاتی را دیده و با خدمات شما آشنا می گردد .  

تحویل تراکت به مغازه ها

پروموتر یا تراکت پخش کن در این روش برگه های تبلیغاتی شما را به دست مغازه دار ها ، فروشگاه ها ، شرکت ها و … می رسانند تا شما را به کسبه و بازاریان معرفی نمایند .

جمع آوری دیتا

نیروی حرفه ای با ظاهر آراسته و قدرت بیان بالا در اختیار شما قرار می دهیم تا بتواند تراکت ، کارت ویزیت و هر آنچه که شما از اصناف گوناگون و مورد نظر نیاز دارد جمع آوری کند و در پایان اطلاعات جمع آوری شده را به شما تحویل دهند .

قیمت های پخش تراکت در شمال تهران

قیمت های ارائه شده از سمت مجموعه تراکت شهر به صورتی در نظر گرفته شده است که هم برای این مجموعه مقرون به صرفه باشد تا با نهایت کیفیت و تعهد انجام وظیفه نماید و هم اینکه برای مشتریان به راحتی قابل پرداخت باشد . تضمین ما به شما این است که اگر از پخش تراکتهایتان رضایت نداشتید تمام مبلغ را به شما عودت خواهیم داد ، برای اطلاع کامل از قیمت های روز پخش تراکت به صفحه تعرفه ها در منو مراجعه نمایید . الویت اصلی مجموعه تراکت شهر رضایتمندی شما مشتریان عزیز می باشد و همواره خدمات خود را به گونه ای ارائه می دهیم تا رضایت خاطر صد در صدی شما جلب گردد .

پخش تراکت در شمال تهران

یکی از راه های سرمایه گذاری کلان در کسب و کار انجام تبلیغاتی درست،به جا و پر بارده می باشد چرا که اگر افراد با  خدمات با کیفیتی که ارائه می دهید آشنا شوند موجب می گردد کسب و کار شما رونق چشم گیری داشته باشد.در میان تعداد زیادی روش تبلیغاتی‌ که با گسترش علم و فناوری به وجود آمده پخش تراکت هنوز هم جزو روش هایی می باشد که به دلیل مقرون به صرفه بودن،بازدهی بالا و ارتباط مستقیم با مخاطب توسط افراد زیادی جهت رونق بخشیدن به کسب و کار نوپا و یا قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که می دانید مناطق شمالی شهر  جزو بهترین و مرفه ترین مناطق تهران دسته بندی می گردند که می توانند بازخورد بالای تبلیغاتی را برای شما به ارمغان بياورد.به همین خاطر اگر قصد رونق بخشیدن به کسب و کار خود را دارید پخش تراکت در شمال تهران می تواند یک گزینه ی کاملا هوشمندانه برای شما عزیزان باشد چرا که با کم ترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند شما را به هدفتان نزدیک نماید .اما آنچه باید بیش از همه به آن توجه نمایید انجام با کیفیت تبلیغات و خدمات ارائه شده می باشد.

نکات مهم در پخش تراکت :

همان طور که پیش تر نیز اشاره نمودم پخش تراکت در شمال تهران می تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه و پربازده باشد در صورتی که به سه نکته ی اساسی توجه لازم را داشته باشید.

اول_اولین نکته ی قابل توجه شناخت دقیق منطقه هدف می باشد برای مثال جهت دست یابی به بهترین نتيجه از پخش تراکت در مناطق شمالی تهران باید سعی نمایید که خدمات با کیفتی را در اختیار مشتریان قرار دهید چرا که ساکنین این منطقه در کنار قیمت ها کیفیت کاری برایشان در الویت می باشد.

دوم_دومین نکته که تراکت شما را به مهم ترین عامل در فروش تبدیل می نماید انتخاب روش مناسب پخش تراکت متناسب با هدفتان می باشد.

سوم_سومین مورد که در برگیرنده ی گزینه های فوق نیز می باشد انتخاب یک شرکت تبلیغاتی مناسب است که قادر باشد تمامی فوت و فن های رسیدن به نتیجه ی مطلوب را در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

بهترین شرکت پخش تراکت در شمال تهران:

یک انتخاب درست در زمینه ی برگزیدن شرکت تبلیغاتی مناسب باعث می شود به بهترین شکل ممکن از انجام تبلیغات چاپی خود نتیجه بگیرید. در همین راستا پیشنهاد ما به شما مجموعه ی درخشان و متخصص تراکت شهر می باشد که با بر خورداری از بیش از ۱۰ سال سابقه ی کاری ویژه و کارکنان کاربلد و در کنار مشاورین ماهر قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به هدفتان نزدیک نماید.در نتیجه فقط کافیست تلفن را بردارید و با ما در مجموعه ی درخشان تراکت شهر تماس حاصل فرمائید.

مشاوره ی رایگان در زمینه ی تبلیغات:

همان طور که پیش تر نیز اشاره نمودم انتخاب یک روش مناسب و شناخت بازار هدف می تواند به شما در راه رسیدن به هدفتان کمک شایانی نماید .در همین راستا مجموعه پخش تراکت شهر بهترین مشاوران را که تجربه ی کاری بالایی در این زمینه دارند کنار هم جمع نموده تا شما بتوانید با آن ها به رایگان تماس حاصل فرمایید و از قیمت ها،نحوی صحیح پخش تراکت متناسب با هدفتان و بسیاری از اطلاعات دیگر آگاهی پیدا کنید.مشاورین ما تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا یک بستر مناسب و ویژه ی کسب و کارتان برای تبلیغات شما آماده نمایند که خاص و مخصوص شما باشد به همین دلیل است که مجموعه ی تراکت شهر به عنوان یک تیم خلاق تبلیغاتی در تهران شناخته می شود.

بهترین مناطق شمال تهران برای تبلیغات:

مجموعه ی تراکت شهر قادر است بهترین نیرو های خود را در هر کجای از شهر تهران که شما مایل باشید مستقر نماید .اما در این قسمت به برخی از مناطق شمال تهران اشاره می نمایم که بازخورد بالایی برای تبلیغات شما می‌تواند رقم بزند‌ که شامل، تجریش  ،اقدسیه ، پاسداران ، نو بنیاد ، قیطریه ، فرشته ، چیذر  ،ازگل  ، نیاوران ، باهنر ،ونک ، ظفر ،‌میرداماد ، سعادت اباد ، افریقا ، جردن ، فرمانیه ، دارآباد،  قلهک ،  اندرزگو ، دروس  ، احتشامیه ، کامرانیه ، منظریه ، دربند ، زعفرانیه ، باغ فردوس ، ولنجک ، سئول  و … می شود.

کادر مجرب پخش تراکت در شمال تهران:

ما نه تنها با وسواس بالا نیرو های خود را گلچین می کنیم بلکه آن ها را به گونه ای با آموزش های فشرده آماده می‌ نماییم که قادر باشند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آوردند.نیرو های ما همگی اخلاق مدار،اموزش دیده،دارای ظاهری آراسته و آشنا با متد بازاریابی می باشند و با تعهد کاری بالایی که دارند بدون یک عدد دور ریز در مناسب ترین نقطه از شهر خدمات پخش تراکت را ارائه می دهند در نتیجه با خیال راحت تلفن را بردارید و جهت تجربه‌ ی یک تبلیغات تضمینی با ما تماس حاصل فرمائید.

تعرفه های تبلیغاتی!!!!

مجموعه ی تراکت شهر از ابتدای فعالیت خود تا کنون در تلاش است رضایت مشتریان خود را جلب نماید و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است به همین خاطر در زمينه ی قیمت گذاری خدمات خود نیز رضایت مشتریان را الویت کاری  قرار داده و در تلاش است با کیفیت ترین خدمات را با نازل ترین قیمت ها در اختیار مشتریان خود قرار دهد. مجموعه ی تراکت شهر با دریافت حداقل ترین سود ممکن و تخفیفات دوره ای  ای ویژه مخصوص مشتریان دائمی خود جزو منصف ترین و معتبر ترین شرکت های تبلیغاتی در سطح تهران دسته بندی می گردد در نتیجه با خیال راحت تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

روش های پخش تراکت تبلیغاتی:

ما به کمک نیرو های ماهر و آموزش دیده ی خود کنار شماییم تا متناسب با نیاز شما و کسب و کارتان یکی از روش های زیر را جهت پخش تراکت در شمال تهران ارائه دهیم.یکی از روش های پخش تراکت قرار دادن آن ها در نایلکس و مناسب جهت این ایام و شیوع کرونا می باشد روش های دیگر شامل، چسباندن تراکت روی زمین و یا دیوار،پخش به صورت دست به دست،قرار گیری تراکت درب منازل، قرار دادن در صندوق پستی منازل،قرار دادن زیر برف پاک ماشین ها و تحویل تراکت به مغازه دارها می باشد.

ویژگی های برتر گروه چاپ و پخش تراکت شهر:

  1. ۱_خدمات رسانی بیست و چهار ساعته حتی ایام تعطیل
  2. ۲_تعهد کاری بالا
  3. ۳_قیمت دهی منصفانه همراه تخفیفات دوره ای ویژه
  4. ۴_برخورداری از کارکنان خانم و آقا کاربلد و دوره دیده
  5. ۵_ارائه ی خدمات تضمینی پخش تراکت در شمال تهران
  6. ۶_برخورداری از دستگاه‌ های چاپی فوق پیشرفته
  7. ۷_برخورداری از نیرو های گشت موتوری جهت نظارت بر نحوی کاری کارکنان
  8. ۸_ارائه گزارش کار کامل
  9. ۹_استفاده از رنگ های جذاب و متریال درجه یک
  10. ۱۰_برخورداری از تجربه ی کاری بیش از ۱۰ سال

شناخت دقیق منطقه و بازار هدف:

آنچه در زمینه ی پخش تراکت در شمال تهران یا دیگر مناطق اهمیت بسزایی دارد شناخت دقیق منطقه ،انتخاب روش درست پخش تراکت ،زمان مناسب و آشنایی با بازار هدف می باشد .چرا که اگر پخش تراکت به صورت اصولی صورت گیرد می تواند بازدهی زیادی را برای شما رقم بزند ولی بلعکس اگر این مهم به دست افراد غیر حرفه ای صورت گیرد نه تنها بازدهی کاری شما را بالا نخواهد برد بلکه یک دور ریز پول نیز محسوب می شود .در همین راستا پیشنهاد ما به شما جهت انجام تبلیغات اصولی همراه بازدهی بالا مجموعه‌ ی درخشان تراکت شهر با برخورداری از بیش از ۱۰ سال تجربه ی کاری درخشان می باشد.

نیرو های حرفه ای خانم و آقا:

آنچه که بسیار برای مجموعه ی حرفه ای پخش تراکت در شمال تهران الویت دارد انتخاب بهترین نیرو های پخش تراکت می باشد.همان طور که می دانید شناسایی افراد حرفه ای در نگاه اول کار آسانی نیست اما شما با انتخاب مجموعه خدمات ما دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید چرا که تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین پرسنل را از میان افراد جوان،فعال ،با انگیزه و آشنا با متد بازاریابی انتخاب نماییم که با ظاهری آراسته می توانند در بهترین معابر شهر بدون یک عدد دور ریز تراکت های شما را پخش نمایند.در نتیجه جهت ارتباط با افراد حرفه ای در زمینه ی پخش تراکت فقط کافیست با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید ‌.

منصف ترین شرکت پخش تراکت در شمال تهران:

مجموعه ی تراکت شهر با دریافت حداقل ترین سود ممکن، قیمت دهی زیر نظر اتحاديه همراه تخفیفات دوره ای ویژه جزو یکی از منصف ترین شرکت های تبلیغاتی در سطح تهران دسته بندی می گردد .مجموعه ی تراکت شهر قادر است نیرو های خود را به صورت ساعتی و یا روزمزد نیز در اختیار شما عزیزان قرار دهد که همین گزینه باعث می شود هزینه های شما به صورت چشم گیری کاهش یابد .در نتیجه به هیچ عنوان لازم نیست نگران قیمت ها باشید چرا که تنها هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد و به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در کنار کیفیت کاری بالا قیمت های منصفانه ای نیز برای خدماتمان در نظر بگیریم تا شما بتوانید با خیال راحت مجموعه ی ما را جهت انجام تبلیغات چاپی انتخاب نمایید.

 

ضمانت ۱۰۰٪ خدمات:

شاید اولین سوالی که ذهنتان را مشغول نماید این باشد که مگر شرکتی وجود دارد که خدمات پخش تراکت در شمال تهران را نیز ضمانت نماید !!!!باید خدمت شما عزیزان عرض نمایم که بله مجموعه ی تراکت شهر به دلیل اینکه به کیفیت کاری بالای خود ایمان دارد از صفر تا صد خدماتش را به صورت ۱۰۰٪ تضمینی ضمانت می نماید به این صورت که اگر شما از کیفیت کاری ما رضایت نداشته باشید تمامی وجه دريافتی عودت داده می شود.در نتیجه جهت انجام یک تبلیغات ارزان، تضمینی و با بازدهی بالا فقط کافیست با مشاورین رایگان ما در مجموعه ی درخشان تراکت شهر تماس حاصل فرمائید.

مزایای پخش تراکت:

در حال حاضر برخی مشاغل از بازاریابی به روش تراکت استفاده می کنند. چاپ و پخش تراکت یک ابزار مفید برای تبلیغات محصولات و خدمات تجاری محسوب می شود. اطلاعات ارائه شده در تراکت مهم ترین عامل تأثیر گذار بر رفتار مصرف کننده و جذب آن ها به خدمات یا محصول شما به حساب می آید ،چاپ و پخش تراکت مزایای بیشماری دارد که ما در این مطلب قصد داریم به برخی از آن ها اشاره نماییم که شامل گزینه‌ های زیر می باشند.

  1. ۱_مقرون به صرفه بودن
  2. ۲_بازدهی بالا
  3. ۳_ارتباط مستقیم با مخاطب هدف
  4. ۴_روش های پخش متنوع و متناسب با هدف شما
  5. ۶_بازاریابی سریع
  6. ۷_تولید آسان

پخش تراکت در شمال تهران:

همان طور که می دانید هزینه ی چاپ تراکت ها امروزه بیشتر از دست مزد تراکت پخش کن ها است به همین دلیل بسیار مهم است که نه تنها یک عدد از آن ها دور ریخته نشود بلکه به درستی توزیع گردد و به دست جامعه ی هدف خود برسد تا از دور ریخته شدن نیز جلوگیری گردد به همین علت بسیار مهم است نیرو های پخش تراکت از تعهد کاری بالایی برخوردار باشند تا به بهترین روش تراکت ها را به دست جامعه ی مد نظر برسانند.ما در تراکت شهر با سال ها تجربه و برخورداری از پرسنل خانم و آقا حرفه ای در این زمینه و آشنا به متد بازاریابی قادر هستیم به صورت هدفمند با تعهد کاری بالا بدون یک عدد دور ریز تراکت ها را به دست جامعه ی هدف مد نظرتان برسانیم.در نتیجه وقت را از دست ندهید و با مشاورین رایگان ما در مجموعه ی تراکت شهر تماس حاصل فرمائید.

تراکت پخش کن حرفه ای:

یک‌ تراک پخش کن حرفه ای دارای مجموعه ای از ویژگی ها می باشد که همان طور که پیش تر نیز ذکر نمودم در نگاه اول برای کسانی که قصد چاپ و پخش تراکت را دارند قابل شناسایی نیست ،دقیقا در همین نقطه ی حساس می باشد که مجموعه ی تراکت شهر با برخورداری از کادری حرفه ی و دروه دیده به کمک شما می آید و برترین نیرو های خود را در اختیار شما قرار می دهد ،چرا که اگر پخش تراکت را به دست افرادی غیر حرفه ای بسپارید نه تنها به هدفتان نرسیده اید بلکه پخش تراکت برای شما تبدیل به یک دور ریز پول می شود به همین خاطر با شماره های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا برترین نیرو ها که دارای ویژگی ها سروقت بودن، مرتب و منظم بودن، داشتن ادب و شخصیت ،با وجدان بودن، آراسته بودن و …. می باشند در اختیار شما قرار گیرند.

گزارش کار لحظه ای:

یکی دیگر از ویژگی های برتر شرکت پخش تراکت در شمال تهران ارائه ی گزارش کار به صورت آنلاین و لحظه‌ای می باشد.گشت موتوری و پیاده ی این مجموعه به صورت پی  در پی نحوی کار کارکنان را مورد بررسی قرار می دهند تا علاوه بر نظارت کامل بر عملکرد آن ها قادر باشند هر آنچه که اتفاق می افتد را خدمت شما گزارش نمایند.با این تفاسیر دیگر جای هیچ نگرانی نیست فقط کافیست تلفن را بردارید و با خیال راحت با ما تماس حاصل فرمائید.

خدمات رسانی شبانه روزی:

زمان طلاست و تنها سرمایه ی در دست بشر می باشد که چنانچه از آن استفاده نکنید دچار خسران می شود ،در همین راستا مجموعه ی تراکت شهر به صورت شبانه روزی و حتی ایام تعطیل در کنار شماست تا در صورت نیاز به خدمات پخش تراکت در شمال تهران برترین نیرو های خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا با کمک آن ها بتوانید یک رونق چشم گیر در کسب و کار خود ایجاد نمایید. در نتیجه شما می توانید هر زمان که مایل بودید با شماره های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید تا بهترین تبلیغات چاپی را کنار ما تجربه نمایید.

 تبلیغات اصولی با بازدهی بالا:

قبل از انجام هر کاری جهت دست یابی به نتیجه ی مطلوب بهترین راهکار یک برنامه ریزی دقیق می باشد در همین راستا چنانچه شما نیز مایل هستيد به خروجی مثبی در زمینه ی تبلیغات خود دست یابید برنامه ریزی دقیق می تواند به شما در این راستا کمک شایانی نماید.این برنامه ریزی شامل مواردی مانند مکان مناسب جهت پخش کارت ،  شناسایی بازار هدف، روش صحیح توزیع کارت که متناسب با کسب و کارمان باشد و ایجاد یک جدول زمانبندی برای توزیع کارت ها می باشد که به صورت روزانه از آن بتوان استفاده کرد .شاید برای شما سخت باشد که بتوانید به بهترين شکل ممکن یک برنامه ریزی دقیقی را انجام دهید که شامل موارد فوق باشد اما جای هیچ نگرانی نیست شما می توانید با مشاورین متخصص و حرفه ای تراکت شهر که سال ها در زمینه ی پخش کلیه ی اوراق کاغذی فعالیت نموده اند به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید تا آن ها متناسب با کسب و کارتان بهترین ها را به شما پیشنهاد دهند تا به وسیله ی یک برنامه ریزی دقیق بتوانید شاهد دست یابی به هدفتان باشید و یک تبلیغات اصولی را کنار ما تجربه نمایید.

پایان بخش مطالب:

با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم اولین قدم جهت دست یابی به یک نتیجه ی مطلوب انتخاب یک شرکت تبلیغاتی مناسب می باشد.مجموعه ی تراکت شهر جزو یکی از بهترین شرکت های چاپ و پخش هر گونه اوراق کاغدی از قبیل تراکت،بروشور، کارت ویزیت، بنرو … در تهران دسته بندی می گردد که قادر است با ارائه ی قیمت های منصفانه ی خود و خدمات با کیفیت رضایت صد رد صدی تمامی مشتریان خود را جلب نماید.

جهت پخش تراکت در شمال تهران با شماره زیر تماس حاصل فرمایید