نکاتی که باید بدانید

کلیه قیمت ها به تومان می باشد .

کلیه سایز های ارائه شده در لیست قیمت ، سایز فایل دریافتی می باشد ، سایز سفارشات بعد از برش نسبت به نوع خدمات سفارش مورد نظر تغییر خواهد کرد .
هر یک از محصولات دارای قالب پیش فرض ( به دو فرمت ) می باشد که پیشنهاد می شود برای رسیدن به بهترین نتیجه حتما فایل قالب را دانلود نمایید .

راهنمای طراحی انواع محصولات در سایت قابل مشاهده بوده و توصیه می شود هنگام سفارش هر محصول ، راهنما را حتما مطالعه فرمایید .

کارهای آ پنج و بزرگ تر در فرم های ویزیت ساده ( 8 لت و بیشتر از 8 لت ) شامل گارانتی چاپ نمی باشد .
تمام محصولات این لیست بر اساس شرایط و محدودیت های فرم عمومی می باشد . توصیه می شود جهت سفارش های شرکتی ( برندهای خاص ) و سفارش های حساس از نظر نوع رنگ و کاغذ و …. تماس حاصل فرمایید .

فرم عمومی چیست ؟

به مجموعه فایل های چاپی که به علت پایین آوردن هزینه ها به صورت مشترک داخل یک فرم چاپی بسه شده و نسبت به نوع رنگ فایل ها تفکیک نمی شوند فرم عمومی گفته می شود .

لازم به ذکر است به هر فرم عمومی دارای میانگین رنگی خاصی می باشد و رنگ ها بر اساس رنگ قالب فرم چاپی تنظیم می شود . از این رو کلیه کارهای که در این فرم چاپ می شوند با 15 % اختلاف رنگ نسبت به مانیتور استاندارد مواجه خواهند شد .
به علت تغییر مداوم مواد اولیه ( کاغذ – مرکب – روکش ها و … ) و همچنین تفاوت میانگین رنگی در هر فرم ، سفارشات شما در فرم های عمومی که حتی با اختلاف یک فرم چاپ شده اند با هم قابل مقایسه نخواهند بود . ( اختلاف فرم های عمومی از چاپ تا چاپ % 30 خواهد بود . )
شما می توانید قبل از سفارش نمونه جنس ها را برسی نمایید اما به یاد داشته باشید بافت و ضخامت کاغذ ، کاور لمینتو همچنین کیفیت چسبندگی لیبل ها در برند های مختلف ، متفاوت است و خرید چاپخانه بر اساس موجودی بازار می باشد .
توجه داشته باشید نسبت به حساسیت و اهمیت کارتان نوع سفارش خود را مشخص کنید . لازم به ذکر است کیفیت سفارشات ( به لحاظ رنگ و کاغذ و … ) در فرم های عمومی یک فرم اختصاصی ثابل مقایسه نخواهد بود .
شخصی که برای سفارش و تحویل کارهای شما به مجموعه مراجعه می کند ، نماینده تام الاختیار شما می باشد ، اذا از فرستادن افراد بی اطلاع به مجموعه جدا خود داری فرمایید .
تمامی سفارشات چاپی با % 3 یا % 7 باطله با کسری تحویل می گردد .
در کلیه سفارشات چاپی خطای برش وجود دارد ( حداقل 3 میلیمتر ) دقت داشته باشید در صورت حساسیت سایز سفارشات بایستی این خطا را در نظر بگیرید .
جهت سفارش انلاین می توانید به سامانه فروش انلاین مجموعه مراجعه نموده و در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت نمایید .

نحوه محاسبات زمان تحویل

زمان تحویل که در لیست قیمت برای هر محصول مشخص شده است ، بر طبق روزهای کاری چاپ خانه ( به غیر از پنج شنبه ، جمعه و ایام تعطیل رسمی و غیر رسمی ) محاسبه می شود .
جهت رفاه حال شما مشتریان محصولات پر کاربرد تر در فرم های فوری و بعضا فرم های یک روزه بسته می شود که بنا به تمایلتان می توانید زمان تحویل سریع تر را سفارش دهید .
سفارش هایی که بعد از ساعت 18 ثبت می شود ، به عنوان سفارش ثبت شده در روز کاری آینده محسوب شده و تاریخ تحویل با توجه به این امر تعیین می شود .
سفارشات یک روزه در صورت ثبت قبل از ساعت 11 فردای همان روز آماده تحویل می باشد و در صورت ثبت بعد از ساعت 11 به عنوان سفارش ثبت شده در روز کاری آینده محسوب شده فلذا پس فردای آن روز آماده تحویل می باشد ( به غیر از پنج شنبه ، جمعه و ایام تعطیل رسمی و غیر رسمی )

جهت دانلود فایل pdf تعرفه های کلی خدمات چاپ این مجموعه بر روی دکمه زیر کلیک نمایید