پخش تراکت در تهران با بهترین شیوه های پخش و بهترین نیروها آماده به خدمت هستیم اطلاعات بیشتر چاپ تراکت ، کارت ویزیت ، بروشور و ...

پخش تراکت در مرکز تهران

شرکت بزرگ تراکت شهر با داشتن نیروهای کاربلد و آموزش دیده در خدمت شماست تا بتواند خواسته های شما را در هر کجای مرکز تهران که هستید به نحو احسنت انجام بدهد . خدمات این مجموعه شامل پخش و چاپ تراکت می باشد که به صورت تمام وقت وبدون تعطیلی برای شما در هر زمانی که بخواهید قابل انجام است . پخش تراکت در مرکز تهران می تواند کسب و کار شما را متحول نماید و مشتریان زیادی برای شما در پی داشته باشد .

نیروهایی که ما در مناطق مرکز تهران گمارده ایم کاملا مسلط به کوچه و خیابان های تمام مناطق این ناحیه هستند و در هر محدوده ای که شما بخواهید میتوانیم تراکت های شما را به نحو احسنت پخش نماییم .

برخی از مناطقی که ما به صورت روزانه در حال فعالیت در آنها هستیم…

میدان انقلاب –  چهارراه ولیعصر  –  میدان ولیعصر – هفت تیر – خیابان امام خمینی – پانزده خرداد  – دروازه شمیران  – بهار – مطهری  – شریعتی – فلسطین – عباس آباد  – امیر اباد  – جمهوری – سیدخندان – فاطمی – قائم فراهانی – قصر – بهارستان – سهروردی – بهشتی – و …

تضمین ما عدم دریافت وجه در صورت نارضایتی شما از انجام کار می باشد 

چرا باید تراکت شهر را انتخاب نماییم 

تراکت شهر بدون شک یکی از قوی ترین شرکت های پخش و چاپ تراکت در تهران به خصوص در مناطق مرکز تهران می باشد . این موضوع را با یکبار همکاری با ما خواهید فهمید و پس از آن تبلیغات تراکتی را به دلیل باز خورد خوبش همواره در دستور کار خود قرار خواهید داد . ما برای پخش تراکت شیوه های متنوعی را داریم که شما می توانیم بنا به نیاز خود هر کدام را که خواستید برگزینید ما نیز نیروهای ماهر و متخصص همان حوزه را اختصاص خواهیم داد تا شما از هزینه های تبلیغاتی خود بالاترین باز خورد و زنگ خور را داشته باشید به گونه ای که مجددا با ما همکاری داشته باشید و یا اینکه ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید .

در صورت نیاز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا مشاوره تخصصی به شما بدهند تا بازدهی بهتری بگیرید . همچنین نیروهای این مجموعه برای پخش تراکت در مرکز تهران به شیوه ای عمل می کنند که هر تراکت بیشترین بازدهی را داشته باشد و در بهترین مکان ها نصب و پخش گردند .

روش های پخش تراکت در مجموعه تراکت شهر

ما می توانیم بنا به نیاز شما با شیوه های متفاوتی تراکتهای تبلیغاتیتان را در هر محله ای از تهران که بخواهید پخش نماییم . این شرکت دارای تجربه و نیروی کافی و ماهر برای انجام کار با بالترین کیفیت می باشد

پخش به صورت قرار گیری تراکت در نایلکس

با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا بهترین روش پخش در نایلکس قراردادن تراکت است با این روش تبلیغات شما به منازل توزیع می گردد و بازخورد چشم گیری خواهد داشت .

چسباندن تراکت 

این روش به صورت یه چسبه و دو چسبه در کنار آیفون منازل ، دیوار مابین خانه ها ، ایستگاه های اتوبوس ، تیر چراغ برق ، جعبه تابلو برقی که کنار پیاده رو ها وجود دارد ، دیوار های سطح شهر و … نصب می گردد . 

پخش به صورت دست به دست

در این روش کارت پخش کن با ظاهری آراسته در محل مورد نظر شما و مکان های پر ترددی همچون درب مترو ، درب مراکز خرید و … قرار گرفته اوراق چاپی را به دست عابرین می رساند .

قرارگیری تراکت درب منازل

تراکت پخش کن به منطقه و محل مورد نظر شما اعزام می شود تا تراکت را پلاک به پلاک لای درب منازل قرار دهد در نتیجه ساکنین آن را دیده و مطالعه می نمایند

قرار دادن در صندوق پستی منازل

نیروی تراکت پخش کن به ازای هر صندوق پستی یک عدد تراکت قرار داده و ساکنین هر واحد بعد از رویت صندوق پستی با تراکت شما مواجه می شوند .

قرارگیری زیر برف پاک کن خودروها

در مکان مورد نظر شما پرسنل ما شروع به فعالیت می نمایند و تراکت ها را زیر برف پاک کن قرار داده تا راننده هنگام ورود به خودرو کارت تبلیغاتی را دیده و با خدمات شما آشنا می گردد .  

تحویل تراکت به مغازه ها

پروموتر یا تراکت پخش کن در این روش برگه های تبلیغاتی شما را به دست مغازه دار ها ، فروشگاه ها ، شرکت ها و … می رسانند تا شما را به کسبه و بازاریان معرفی نمایند .

جمع آوری دیتا

 نیروی حرفه ای با ظاهر آراسته و قدرت بیان بالا در اختیار شما قرار می دهیم تا بتواند تراکت ، کارت ویزیت و هر آنچه که شما از اصناف گوناگون و مورد نظر نیاز دارد جمع آوری کند و در پایان اطلاعات جمع آوری شده را به شما تحویل دهند .

قیمت های پخش تراکت در مرکز تهران

قیمت های ارائه شده از سمت مجموعه تراکت شهر به صورتی در نظر گرفته شده است که هم برای این مجموعه مقرون به صرفه باشد تا با نهایت کیفیت و تعهد انجام وظیفه نماید و هم اینکه برای مشتریان به راحتی قابل پرداخت باشد . تضمین ما به شما این است که اگر از پخش تراکتهایتان رضایت نداشتید تمام مبلغ را به شما عودت خواهیم داد ، برای اطلاع کامل از قیمت های روز پخش تراکت به صفحه تعرفه ها در منو مراجعه نمایید . الویت اصلی مجموعه تراکت شهر رضایتمندی شما مشتریان عزیز می باشد و همواره خدمات خود را به گونه ای ارائه می دهیم تا رضایت خاطر صد در صدی شما جلب گردد .

جهت پخش تراکت در شمال تهران با شماره زیر تماس حاصل فرمایید